تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


فیلتر هود صنعتی حفره های بسیار ریزی دارد و این حفره ها جلوی عبور چربی و روغن را می گیرند. اکثر این فیلترها از جنس فلز هستند و بوی غذا و هوای موجود در آشپزخانه های صنعتی را به خوبی مکیده و به بیرون منتقل می کنند. برای راحت تر جدا شدن فیلترها و بهتر شسته شدن آنها، عموما به صورت پرتابل و جدا شونده طراحی و ساخته می شوند.

با توجه به تغییر قیمت و به روز بودن قیمتها، شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت یخساز صنعتی اعم از حبه‌ای، پودری، قالبی و&#; که همگی جز یخسازهای پر کاربرد و پر طرفدار می‌باشند و همچنین ثبت سفارش خود، با کارشناسان و مشاوران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پرشیا است.یل انواع هودهای صنعتی را با بهترین و باکیفیت ترین ورق است.نلس است.یل تولید می کند. این هودها با ظاهری زیبا و شکیل در طول زمان از دوام بسیار مطلوبی برخوردار هستند. مدل های فیلتردار با حدود جذب بیش از درصد از ذرات چربی و آلاینده ها به بازدهی بیشتر و دوام اگزاست فن کمک می کنند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه