تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:


گازهای حاصل از احتراق، بو و دود از طریق کانال ها و سانتریفیوژ از محفظه هود خارج می شوند؛ اما بخار و ذرات چربی قبل از تخلیه، باید از هوای متراکم شده در محفظه هود جدا شود. فیلتر، کار تفکیک بخار و ذرات چربی و در واقع خشک کردن هوای خارج شده به سمت سانتریفیوژ را بر عهده دارد.

شکل یخ یا اندازه دستگاه مهم نیست؛ شما به عملکرد قابل اطمینان و بالای دستگاه یخ خود و همچنین سطح صدای کم، بازده انرژی بالا و گزینه است.فاده از مبردهای محیطی برای کاهش اثر کربن خود می‌بایست توجه نمایید. یخسازهای صنعتی از اجزایی مانند مکانیکال جمع و جور، کنترلهای الکترونیکی و کمپرسورهایی که برای تأمین نیازهای فرآیند تولید یخ صنعتی تشکیل شده است..

به طریق اولی بایستی از خرید تجهیزات اشپزخانه صنعتی دست دوم احتراز کنید. تجهیزات رستورانی کارکرده نه تنها گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند بلکه به دلیل خرابی مکرر همیشه نیاز به تعمیر مجدد پیدا خواهید کرد. گاه پیش می‌آید که هزینه سرویس و تعمیر آن از هزینه‌ای که می‌خواستید با آن صرفه‌جویی کنید بیشتر خواهد شد. یکی از نکات اساسی در خرید لوازم آشپزخانه صنعتی مصرف انرژی آن است.. خریداری تجهیزات رستوران با مصرف بهینه گاز و تجهیزاتی با مصرف کم آب در هزینه جاری مجموعه شما تأثیر مستقیم می‌گذارد.



( فروش ) های دیگر در تهران