عسل طبیعی در تهران ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


شرکت کیمیا عسل سپاهان نیز از در راستای تولید بهترین کیفیت عسل در سطح منطقه و در ایران شناخته شده است.. این که از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، تنوع محصولات را داشته و در راستای توسعه فعالیت های خود، بسته بندی عسل صادراتی را نیز در دستور کار خود داشته است.. کیمیا عسل سپاهان ، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که کیفیت بالا محصول را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.

شرکت صنایع غذایی آماده پز با نام تجاری بهانه از دیگر مراکز تولید عسل در ایران است. که با ظرفیت بالایی از تولید بهترین عسل را در محصولات خود داشته و متناسب با ذائقه های متفاوت، عسل های تولیدی خود را به بازار راهی کرده است.. این که از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، اکنون در بازارهای جهانی، محصولات خود از قبیل انواع عسل را در بسته بندی عسل صادراتی ارائه می کند و همواره بهترین کیفیت را در دست تولید داشته است..

      در اين ميان است.ان اردبيل نيز با توليد سالانه شش هزار تن عسل در رتبه سوم توليد اين محصول در كشور ايستاده است. و عسل سبلان از شهرت جهانی برخوردار است.. موقعيت كوهستاني و اقليم متنوع آب و هوايي آن موجب شده عسل كوهي توليد شده از كيفيت قابل توجه برخوردار شود اما نبود برند مطرح در بين توليد كنندگان عسل است.ان در كنار خام فروشي و نبود بسته بندي مناسب براي آن ، اين است.ان را از درآمدهاي مربوطه محروم نموده است..



( فروش ) های دیگر در تهران