فراوری محصولات کشاورزی در تهران ( فروش )

Processing of agricultural products-1
Processing of agricultural products-2



پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.


برای آشنایی با تجربه های موفق تولید کنندگان و بهره برداران تمامی حوزه های کشاورزی (زراعت،باغبانی،دام،شیلات،مکانیزاسیون،آبیاری،آفات و بیماری ها،تغذیه خاک و سموم) بخشی بعنوان تالار گفتگو طراحی و اجرا شده. در این بخش همه کاربران می توانند تجربیات موفق خود را به اشتراک گذاشته و با هم به گفتگو بپردازند. صحت و انتخاب هر روش کاری از تجربیات مطرح شده تنها با مشورت کارشناسان مربوطه توصیه می شود و تجربیات به اشتراک گذاشته شده در تالار گفتمان مرجع تایید نمی باشد.

- مقدمه : آرد پفک، یکی از اجزای مهم در تهیه ی انواع پفک ها است.. ماده ی پودر مانندی است. که از دانه ی غلات یا سایر مواد نشاسته ای بدست می آید. معمولاً آرد پفک را از آسیاب نمودن دانه ی گندم تهیه می کنند؛ اما از دانه ی ذرت، گندم سیاه یا (چاودار)، جو، نخود و برنج هم آرد پفک تهیه می شود. اساس آرد پفک را نشاسته تشکیل می دهد که خود، یکی از پیچیده ترین انواع هیدرات کربن می باشد. ...

طرحی که برای ارائه تهیه شده در رابطه با یک مغازه لوازم التحریر می‌باشد که مالکیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود متر دایر می‌باشد مکان این مغازه واقع در رجائی شهر کرج می باشدکه با توجه به بافت جمعیتی از روند رو به رشدی در رابطه با کسب درآمد برخوردار است. خدماتی که این مغازه ارائه می‌کند شامل فروش انواع لوازم التحریر اداری مهندسی، طراحی، گرافیک فانتزی فروش انواع کتاب ادبی،رمان، ...



( فروش ) های دیگر در تهران