تجهیزات آشپزخانه صنعتی در قرچک ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


با وجود برنامه و است.راتژی رستوران داری درست این سه عنصر می‌توانند موفقیت رستوران شما را تضمین کنند. است.فاده از تجهیزات آشپزخانه باکیفیت نه تنها به بهره‌وری بیشتر آشپزخانه صنعتی کمک می‌کند بلکه موجب صرفه جویی در هزینه‌های نیروی انسانی خواهد شد.

از دیگر امکانات این شرکت، مشاوره، بازدید و طراحی برای بهتر انجام شدن پروژه های آشپزخانه صنعتی می باشد دمساز صنعت سلامت علاوه بر تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از واردکنندگان بهترین برند های این صنعت به ایران است..

یخساز صنعتی دستگاهی است. که در ظرفیتها و مدلهای مختلفی تولید می‌شود و قیمت نهایی آن با توجه به نوع و ظرفیت آن تعیین می‌گردد. قیمت یخساز صنعتی به عوامل زیادی مانند شرکت تولید کننده، ظرفیت، مدل، اندازه کمپرسور و بقیه تجهیزات مورد است.فاده قرار گرفته در تولید دستگاه بستگی دارد و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن عنوان کرد.



( فروش ) های دیگر در قرچک