عسل طبیعی در قرچک ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 


شرکت کشت چین نیز از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که فعالیت تولید و بسته بندی عسل صادراتی و داخلی را از سال شروع نموده است.. این برند که از کارخانه ای با ظرفیت بالا برخوردار است.، در راستای ارائه کیفیت بالای عسل در بازار، همواره از دانش روز دنیا و تجهیزاتی مدرن است.فاده نموده است. و اکنون از بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران می باشد.

      ايران به لحاظ وجود اقليم هاي مختلف و دارا بودن نود ميليون هكتار مرتع, بيست ميليون هكتار جنگل و هفده ميليون هكتار باغات مشجر واحد, توانايي كافي جهت رشد و توسعه اين رشته دامداري را داراست و فعاليت زنبورداري در طول سال امكان پذير مي باشد

تصفيه عسل: در اين مرحله جداسازي هرگونه ناخالصي همچون قطعات موم و ساير ذرات و حباب­هاي هوايي است. كه در موقع است.خراج وارد شده­اند. دو روش عملي براي انجام اين مقصود وجود دارد: ته نشين شدن و صاف نمودن. اولين روش ساده بوده و شامل قرار دادن عسل در يك محفظه مناسب است.، به اين ترتيب كه ناخالصيها براساس وزن خالصشان جدا شوند، يعني حبابهاي هوا، تكه­هاي موم عسل، قطعات حشرات و ديگر ذرات بر روي سطح شناور بمانند و مواد معدني و تكه­هاي فلزي در پايين عسل ته نشين شوند. ذرات سطحي را ميتوان با دقت جدا نمود يا عسل را ميتوان در نزديكي كف براي ريختن در شيشه بدون آنكه ذرات سطحي يا رسوب در ته ظرف پخش شود، جدا كرد



( فروش ) های دیگر در قرچک