فراوری محصولات کشاورزی در قرچک ( فروش )

Processing of agricultural products-1
Processing of agricultural products-2



دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.


در ایران بخش‌هایی که باید در آن افزایش ظرفیت صورت گیرد شامل، سیب‌زمینی (فرآوری و بسته‌بندی شده)، پیاز (فرآوری و بسته‌بندی‌شده)، گوجه فرنگی (فرآوری)، سبزی، صیفی و محصولات گلخانه‌ای (فرآوری و بسته‌بندی‌شده)، میوه (فرآوری و بسته‌بندی‌شده)، میوه‌های آجیلی (فرآوری و بسته‌بندی‌شده)، پسته، خرما و زعفران (فرآوری و بسته‌بندی‌شده)، مرکبات (فرآوری و بسته‌بندی‌شده)، محصولات نوین در صنایع لبنی، تخم‌مرغ (فرآوری و بسته‌بندی‌شده)، عسل (فرآوری و بسته‌بندی‌شده)، شیلات (فرآوری و بسته‌بندی‌شده)، کشتار صنعتی دام (فرآوری و بسته‌بندی‌شده)، قطعه‌بندی، بسته‌بندی و انجماد گوشت قرمز و مرغ و فرآورده‌های گوشتی است..

خلاصه طرح: طرح احداث گلخانه تولید خیار هندوانه مکعبی و گل های تزئینی گلخانه ای در سطح متر مربع محل اجرا، است.ان قزوین- شهرستان آبیک- روستای قره قباد زمین محل اجرای طرح: یک قطعه زمین از پلاک اصلی واقع در بخش به مساحت پنجهزار متر مربع بصورت است.یجاری از اداره کل اوقاف و امور خیریه است.ان قزوین منبع تأمین آب: احداث یک حلقه چاه نیمه عمیق سرمایه گذاری مورد نیاز اجرا و بهره ...

خلاصه طرح : در این طرح به بررسی بسته بندی چای و قهوه پرداخته شده است. ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی است.فاده شده است. ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است. ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است. ، بازدید از واحد کاری ...



( فروش ) های دیگر در قرچک