خشکبار ارگانیک در قرچک ( فروش )

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..


زی ارگانیک، محصولات برندهای معتبر داخلی و خارجی را در یک جا جمع کرده است. تا شما مشتریان گرامی قادر به مقایسه، انتخاب و خرید آسان باشید. با زی ارگانیک شما می‌توانید تمامی خریدهای ارگانیک خود را به صورت شفاف در یک حساب کاربری در وب‌سایت تحت کنترل داشته باشید. به بیان دیگر خرید آسان ترین راه رسیدن به محصولات ارگانیک، ما خواهیم بود.

خشکبار ارگانیک منبع خوبی از پروتئین، فیبر، امگا و ، ویتامین E و انواع مواد معدنی هستند. البته این خواص در خشکبار غیرارگانیک نیز وجود دارند؛ خشکبار ارگانیک هیچ برتری به لحاظ محتوای غذایی نسبت به انواع ارگانیک ندارند. به دلیل اطلاع رسانی اشتباه و تبلیغات غیرمتعهدانه‌ای که در زمینه مصرف خشکبار ارگانیک انجام می‌شود، برخی افراد تصور می‌کنند با مصرف خشکبار ارگانیک ویتامین بیشتری وارد بدن آن‌ها می‌شود؛ که چنین موضوعی صحت ندارد. تولید خشکبار ارگانیک با ارزش غذایی بالاتر امکان پذیر است. اما نه به دلیل ارگانیک بودن آن، بلکه با است.فاده از روش‌های کشاورزی پایدار و اصلاحات به روش سلکشن (انتخاب ارقام برتر به لحاظ موادغذایی در هر نسل و بذرگیری از آن‌ها برای نسل بعد). بنابراین بهتر است. به تبلیغاتی که در این زمینه می‌شود توجه نکنید. البته نکاتی که در بخش پیشین و در توضیح سموم کشاورزی دادیم احتمالا دلیل کافی برای مصرف خشکبار ارگانیک باشد. مصرف خشکبار ارگانیک به طور غیر مستقیم بر سلامت شما موثر است.. برای مثال به مسئله‌ی آلرژی‌هایی که اخیرا به طرز قابل توجهی افزایش یافته است. توجه کرده‌اید؟ برخی افراد با مصرف بادام زمینی دچار حملات آلرژیک می‌شوند. دلیل افزایش این مشکلات در سال‌های اخیر وجود مواد مصنوعی در خشکبار است.. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با مصرف گردو یا بادام زمینی به شدت دچار مشکلات آلرژیک می‌شوید ممکن است. با مصرف خشکبار ارگانیک عوارض کمتری را تجربه کنید.

شرکت بازرگانی آویژه سبز فردا (سهامی خاص به شماره ثبت ) سالیان متمادیست فعالیت تجاری خود را در حوزه های محصولات غذایی علل خصوص، تولید بخش اعظمی از محصولات غذایی و باغی ارگانیک(طبیعی) با حمایت تعداد قابل توجهی ازکشاورزان و باغداران و همچنین پخش مواد غذایی سالم از کارخانجات معتبر کشور در بازار داخل و خارج از کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه آغاز کرده که با عنایت خداوند متعال توانسته ایم بازار رقابتی قابل توجهی را به خود اختصاص دهیم. سیاست کلی شرکت، عرضه محصولات غذایی مستقیم از تولید به دست مصرف کننده نهایی بوده و از این سو بسیاری همکاران، علاقمند مشارکت با بازرگانی آویژه می باشند؛ لذا مفتخریم با عنایت به رویکرد مدبرانه مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولید کالای ایرانی و ایجاد کارآفرینی، گامی کوچک در حوزه خودکفایی و ایجاد اشتغال برداشته و از این جهت، دست تمامی تولیدکنندگان و کشاورزان گرانقدر را برای تعامل و همکاری به گرمی فشرده و با آغوش باز پذیرایشان هستیم.



( فروش ) های دیگر در قرچک