تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


رستوران داری در ایران از پتانسیل‌های خود است.فاده نکرده است. و بسیاری از خیابان‌ها و شهرهای کشور رستوران، فست فود و یا کافه متناسب با خود را ندارد. به همین دلیل این صنعت در ایران ظرفیت رشد زیادی دارد. به همین قیاس صنعت تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و راه اندازی رستوران می‌تواند بیش از این رشد کند. شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات فنی و تخصصی مخصوصاً در بخش کافی شاپ جزو حوزه‌های مغفول است.. با توجه به نرخ دلار این حوزه‌ها مزیت رقابتی برای شرکت‌های تولیدکننده کشور ایجاد خواهد کرد.

سعی کنید حتما از مواد شوینده است.اندارد، خالص، فاقد غلظت دهنده و بدون اسانس است.فاده کنید زیرا مواد غیر است.اندارد و دارای بو و اسانس به پوست و ریه انسان و بافت پارچه و لباس ها آسیب می رسانند و باعث بروز مشکلات و حساسیت هایی می شوند.

شما می توانید جهت است.علام قیمت هود صنعتی و ثبت سفارش خود با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید. همچنین اگر در مورد تجهیزات آشپزخانه صنعتی اطلاعات کافی ندارید، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری