فراوری محصولات پروتئینی در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش )

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


کارخانجات پروتئینی و فرآوری گوشت، بخش مهم و وسیعی در بازار صنایع غذایی هستند و به دلیل ارتباط مستقیم با فرآورده‌های دامی، طیور و دریایی نقش کلیدی را در سبد غذایی افراد جامعه ایفا می‌کنند. کفپوش کارخانجات فرآوری گوشت دام و مرغ باید با رعایت تمام است.انداردها و دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو کشور به صورت کاملاً بهداشتی طراحی، تولید و اجرا شوند.

برخی از فرآورده های گوشتی پخته نشده، مانند برگرهای گوشت گاو، حاوی دی اکسید گوگرد می باشند که اغلب به صورت متابولیسفیت سدیم اضافه می شوند. این افزودنی، (معمولا جهت محصولاتی که حداقل % غلات در محتوای خود می باشند، مورد است.فاده قرار گرفته می شود) به عنوان نگهدارنده ای موثر در برابر طیف وسیعی از مکانیسم های فساد پذیر، مورد است.فاده قرار گرفته می شود.

منظور است.خوان های جدا شده از مرغ طی فرآوری گوشت مرغ است. که هنگام کشتار و برش از آن جدا می شوند. این است.خوان ها مواد خوبی برای ایجاد طعم در سوپ، خمیر است.خوان و غیره هستند. هم چنین می توان آن ها را به پودر است.خوان برای صنعت خوراک یا صنایع شیمیایی تبدیل کرد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری