خشکبار ارگانیک در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش )

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


ضعف عمومی خانم‌ها در دوران بارداری اتفاقی کاملا طبیعی است.. افزایش مصرف انرژی انسان در این دوران مشکلاتی مانند کمبود کلسیم، کمبود ویتامینD و کم خونی را به وجود می‌آورد. در این دوران مصرف خشکبار ارگانیک به مقدار زیادی به تکامل جنین کمک می‌کند. تشکیل اسکلت بندی، ماهیچه‌ها و تقویت سیستم ایمنی مادر و جنین با مصرف  خشکبار ارگانیک بهتر انجام می‌شود. میوه‌های خشکی مثل مویز ارگانیک و کشمش ارگانیک همانند آرامبخش عمل می‌کنند و به مادر توان مقابله با تنش‌های روحی دوران بارداری را می‌دهند. البته در دوران بارداری به دلیل تغییر احوالات و تغییر سیستم عمومی بدن ممکن است. افراد دچار حساسیت‌های غذایی، مشکلات گوارشی و دیابت شوند. بهتر است. پیش از شروع مصرف خشکبار ارگانیک با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز آزمایش‌های مربوطه انجام شود. اغلب افراد به دلیل تغییرات هورمونی و یا تغییرات فیزیکی درون حفره‌ی شکم به شدت کم اشتها می‌شوند.

قاووت در واقع یک خشکبار ارگانیک ترکیبی است.. دستور خاصی برای تهیه قاووت ارگانیک وجود ندارد؛ مغز، میوه، ادویه و به طور کلی تعدادی از خشکبار ارگانیک را به صورت پودر درآورده و گاهی با عسل یا خرما مصرف می‌کنند. در گذشته هر منطقه با توجه به اقلیم، تغذیه، بیماری‌های رایج منطقه و سبک زندگی قاووت مختص خود را تولید می‌کرده است.. اغلب قاووت‌ها انرژی زا هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. قاووت یک غذای کامل است. که برای افزایش توان افراد طی انجام کارهای روزانه مانند کشاورزی و کوهنوردی ابداع شد. قاووت از خشکبار ارگانیک بسیار مفید است. که می‌تواند شخصی سازی شود. برای مثال اگر فرد طبع سردی دارد و در زمستان بسیار مریض می‌شود یک قاووت با ترکیبی از زنجبیل، دارچین، کنجد و مغز پسته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

بدن کودکان نسبت به افراد بزرگسال در جذب و تجزیه مواد ضعیف‌تر عمل می‌کند. کودکان به دلیل اینکه در بازه‌ی زمانی رشد قرار دارند به شدت نیازمند خشکبار ارگانیک و سالم هستند. انرژی بدن کودکان باید در خدمت رشد و نمو بخش‌های مختلف بدن باشد. با مصرف خشکبار و به طور کلی مواد مصنوعی انرژی و توجه بدن به سمت رفع آسیب‌های ناشی از تغذیه ناسالم خواهد رفت در مقابل مصرف خشکبار ارگانیک بخش زیادی از نیاز غذایی کودک شما را تامین خواهدکرد. البته خشکبار و به خصوص مغزها به دلیل محتوای بالای روغن و انرژی‌شان باید با احتیاط مصرف شوند و است.فاده بیش از حد آن‌ها می‌تواند مشکلات پوستی و گوارشی به وجود آورد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری