عسل طبیعی در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


هنگامی که زنبور عسل به کندو باز می گردد، شهد آن را با بازگرداندن مایع در دهان زنبور دیگر به زنبور دیگر منتقل می کند. هنگامی که شهد در شانه قرار می گیرد، هنوز یک مایع چسبناک است.. زنبورها برای اینکه آب اضافی را از عسل خود خارج کنند، برای تسریع فرآیند تبخیر، با بال های خود لانه زنبوری را باد می زنند.

شرکت زنبورداری کوهدشت خراسان نیز با تولید بهترین کیفیت محصول در انواع عسل طبیعی، ژله رویال و گرده گل، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران شناخته می شود که فعالیت خود را از سال شروع کرده و با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه، اکنون یکی از موفق ترین و بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به صورت اختصاصی، انواع عصل را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشته و برندی نام آشنا در این بخش از صنایع غذایی می باشد.

شرکت صنایع غذایی کامبیز فعالیت خود را در صنایع غذایی و به ویژه تولید و بسته بندی عسل صادراتی از سال در ظرفیت بالای کارخانه خود، آغاز نموده است. و با در نظر گرفتن است.انداردهای جهانی و حفظ کیفیت محصول، به ، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران تبدیل شده است.. این یکی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به عنوان برندی ممتاز در منطقه شناخته می شود.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری