آبکاری و لعاب کاری در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

Plating and glazing-1
Plating and glazing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.

از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.


خط‌های پیوسته آبکاری مدرن کم‌ترین مشکلات را برای سلامتی به وجود می‌آورند. هیچ‌گونه مسمومیت واقعی از سر و کار داشتن با ترکیب‌های روی اتفاق نمی‌افتد. تب ناشی از بخارهای فلز که از است.نشاق دود اکسید روی ناشی می‌شود ممکن است. اتفاق بیافتد. ولیکن خزینه روی مذاب در درجه حرارت پایین‌تری نسبت به روی مذاب در کارخانجات ذوب فلز برنج نگهداری می‌شود (۸-۵ درجه سانتی‌گراد) و سطح خزینه هم غالباً با مواد گوناگون که خروج و تصاعد دودها را به حداقل می‌رساند پوشانده می‌شود. بدین ترتیب درجه حرارت کم خزینه، پوشیده شدن سطح آن از تصاعد و بالا رفتن دودها و بخارات سرب به صورت قابل ملاحظه‌ای جلوگیری شده، ناخالصی‌هایی مثل سرب، آنتی‌موان (توتیای معدنی) و کادمیوم می‌تواند در فلز روی که برای گالوانیزه کردن به کار می‌رود وجود داشته باشد. اما در هر حال مقدار هیچ یک از آن‌ها از ٫۵ درصد فراتر نمی‌رود.

الکترولیتهای اسیدی بر پایه سولفات مس به غیر از مس اندود نمودن مستقیم سرب ٬ مس و نیکل برای دیگر فلزات مناسب نیستند. این ها روی آهن ٬ آلومینیم و روی به طور مستقیم تولید روکش نمیکنند اگر در یک الکترولیت اسید اشیایی از جنس آهن ٬ آلومینیم و روی فرو ببریم یک لایه اسفنجی در نتیجه مبادله یونی ایجاد میشود. این یک لایه پایداری بدون چسبندگی برای لایه های دیگر خواهد بود.بنابراین قبل از مس اندود نمودن این فلزات در محیط اسیدی باید حتما یک عملیات مس اندود نمودن در محیط اسیدی انجام گرفته باشد.الکترولیتهای سیانیدی ٬ علیرغم سمی بودنشان به علت دارا بودن خواص خوب اهمیت زیادی پیدا کردهاند.

پوشش های حاصل از حمامهای سیانیدی دارای توان پوششی خوبی میباشند ٬ آنها دارای دانه بندی حاصل از چسبندگی فوق العاده ای اند. در نتیجه پدیده های شدید پلاریزاسیون ٬ قدرت نفوذ الکترولیتهای سیانیدی بهتر ازحمام های مس کاری اسید است.. الکترولیتهای پیروفسفات مس برای ایجاد روکشهای زینتی روی زاماک ٬ فولاد ٬آلیاژهای آلومینیم و برای پوشش سطحی فولاد بعد از عملیات سمانتاسیون به کار برده میشود. موارد کابردی دیگر میتوان مس کاری سیمها و شکل یابی با برق را نام برد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران