مفتول سازی در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.

خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 


در صورتی که در مفتول حفره های گازی مشاهده گردد دلیل آن را در حبس گازهایی که در هنگام شکل گیری و انجماد شمش صورت گرفته است. می توان یافت. برای این منظور بهتر است. شمش را در خلاء تولید می کنند که این کار مخصوصا در کارخانه های مدرن انجام می شود. از دیگر روش های زدودن حفره های گازی در شمش افزودن آلومینیوم، سیلیسیوم و یا منگنز به مذاب می باشد. این مواد که میل شدیدی به ترکیب با اکسیژن دارند از ایجاد حباب های گازی در مذاب و در نهایت در شمش جلوگیری می کنند.اصطلاح آلومینیوم کیلد یا فولاد نرم شده توسط آلومینیوم از همین فرآیند گرفته شده است..

به سیم مفتولی در بازار سیم خشک یا سیم نصب نیز می‌گویند. سیم مفتولی از محصولات پرکاربرد و ثابت صنایع ساخت‌وساز به حساب می‌آید. سیم مفتولی دارای ویژگی‌هایی مثل انعطاف‌پذیری و مقاومت بالا است.. مفتول خام برای است.فاده در صنایع باید آماده شود، یعنی در ابتدای کار مفتول خام سخت و شکننده است.. آن را با نوردکاری سرد به رشته‌های مفتول تبدیل کرده و در کوره‌های مخصوص آنیل یا بازپخت حرارت می‌دهند در وقتی به مرحله سرخ شدن رسید آن را به هوای آزاد انتقال می‌دهند تا خنک شود. برای دیدن

یکی از مهم ترین انواع محصولات مفتولی، سیم مفتول می باشد. سیم مفتول را با نام های سیم نصب ثابت و سیم خشک نیز می شناسند. سیم مفتول، سیمی تک رشته ای می باشد که فلز هادی آن معمولا از جنس مس می باشد. از لحاظ خواص فیزیکی و مکانیکی، سیم مفتول بسیار نرم و منعطف است.، اما با این وجود بسیار مقاوم می باشد. مقاومت این محصول در حدی است. که حتی باعث می شود از آن به عنوان یک انتخاب ویژه در صنعت است.فاده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران