پولیش کاری فلزات در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.

از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..


اصطلاح پرداخت نه تنها برای فلزات که برای بسیاری از مواد دیگر مانند چوب نیز به کار می رود و بیشتر به معنی رفع نواقص ناشی از برش این مواد بعد از اتمام کار می ‌باشد. هر چه پرداخت بهتر انجام شود، نتیجه کار دقیق ‌تر و زیباتر خواهد شد. در مورد فلزات با روش ‌های مختلفی پرداخت انجام می ‌شود که در ادامه بیشتر با آن ‌ها آشنا خواهید شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به مقاله

فلزات و شیرآلات به این صورت پرداختکاری می‌شوند که از سمباده برای از بین بردن ضایعات و زبری سطح ورق فلزی است.فاده می‌شود. برای انتخاب درجه نرمی و زبری سمباده، باید به مقدار پلیسه موجود بر روی سطح ورق فلز توجه کرد. در عین حال جنس فلز و کاربرد آن نیز در انتخاب نوع سمباده نقش اساسی دارد. برای براق کردن سطوح از وسیله‌ ای به نام

همانطورکه قبلاً هم اشاره کردیم، پرداخت‌ کاری برای فلزات مختلف کاملاً متفاوت است. و به موارد مختلفی مانند جنس فلز مورد نظر بستگی دارد. از جمله شیوه‌ های مختلفی که برای پرداخت کاری فلزات وجود دارد می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران