پروفیل های فلزی در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 


پروفیل فولادی چیست؟ پروفیل ها از چه جنسی هستند؟ پروفیل ها از لحاظ ظاهری به چه شکل هستند؟ تا چه میزان با انواع پروفیل فولادی آشنایی دارید؟ انواع پروفیل ها کدامند؟ کاربرد پروفیل فولادی چیست؟ روش های تولید پروفیل به چه صورت است.؟ محاسن و معایب پروفیل ها چیست؟ مشخصات ابعادی و وزن پروفیل چگونه است.؟ پروفیل ساختمانی چیست؟ پروفیل های صنعتی چگونه هستند؟ پروفیل های کامپوزیتی چه کاربردی دارند؟ پروفیل گالوانیزه چیست؟ فرآیند نورد گرم و سرد در تولید پروفیل چگونه است.؟ پروفیل زد چیست؟ پروفیل آبرو و کاربرد آن؟ پروفیل مبلی و انواع آن؟ پروفیل C (سی پرلین) چیست؟

پروفیل سنگین به دو شکل پروفیل ساختمانی و پروفیل صنعتی در بازار موجود است.. این محصول مقطع مربع و مستطیل دارد و برای تولید آن از ورق‌های سیاه با ضخامت .۵ میلی‌متر است.فاده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های پروفیل سنگین باید به تنوع ابعاد آن‌ها اشاره کنیم.

– کالیبره کردن دستگاه قالب برای عبور دادن ورق و شکل دهی ورق در چند مرحله. این بخش از عملیات به منظور نزدیک کردن دو لبه ی ورق به همدیگر و مشخص شدن محل قابل جوش می باشد. پس از عبور ورق از این حالت درز پروفیل به صورت یک خط مستقیم مشخص می گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران