آبکاری و لعاب کاری در لواسان ( مشاوره و اجرا )

Plating and glazing-1
Plating and glazing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

وقتی به منطقه‌ای سفر می کنید، امتحان کردن غذاهای محلی آن منطقه شما را با فرهنگ آن محل آشنا می‌کند. مردم لواسان نیز در فصل‌های مختلف غذاهای محلی خود را طبخ و میل می‌کنند. برخی از این غذاها در دیگر شهرهای اطراف لواسان نیز دیده می‌شود. اما مهم‌ترین غذاهای محلی لواسان به شرح زیر است..


پوششهای سرامیکی روی فلزات به طور چشمگیری از خوردگی و اکسیداسیون آن ها در حرارتهای معمولی و بالا جلوگیری می کند مقاومت در برابـر سایش؛مقـاومت در مقابـل مـواد شیمیایی؛ مقاومت الکتریکی و انعکاس نور از خواصی هستند که با اعمال پوشش سرامیکی افزایش می یابند.

مس فلزی است. با قابلیت کشش بدون پاره شدن ٬ نرم و هادی بسیار خوب جریان برق و گرما. مس از هیدروژن نجیبتر است. و در نتیجه نه تنها در مقابل آب و محلول های نمکدار بلکه در مقابل اسیدهایی که اکسیدکننده نیستند نیز مقاومت دارد. اکسیدکننده ها و اکسیژن هوا به راحتی مس را به اکسید مس (I) و یا اکسید مس (II)تبدیل میکنند اکسیدهایی که برخلاف خود فلز در اکثر اسیدها حل میشوند. به دلیل وجود گازهای مخرب در محیط که دارای گوگرد هستند ٬ روی اشیایی که از جنس مس هستند لایه هایی از سولفور مس به رنگهای تاریک و یا سبز تشکیل میشود .

رنگ آن سفید بوده و به نقره شباهت دارد. بسیاری از خواص کادمیوم به روی شبیه اند. لایه کادمیوم به سهولت قابل لحیمکاری است.. حفاظت ضدخوردگی کادمیوم شدیدا تحت تاثیر محیط خورنده میباشد. با توجه به اینکه فلز کادمیوم مسموم کننده است. ٬ بدین جهت از این لایه ها نباید برای قطعاتی که همیشه دم دست هستند وهمچنین در صنایع غذایی است.فاده نمود .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان