ذوب و ریخته گری در لواسان ( مشاوره و اجرا )

Melting and casting-1
Melting and casting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.

اگر جمعيت كشور ثابت بمونه يعني هر خانواده اي تا سقف سه فرزند، بيشتر زادآوري نكنه مطمئنا ديگه شاهد برج سازي و ساخت و سازهاي عمودي در هيچ كجاي كشور نخواهيم شد و به زودي گروني و فقر از مملكت عزيزمون براي هميشه ريشه كن شده و به تدريج همه جاي كشور لواساني ميشه ولي اگه مردم فريب تبليغات مسئولين را بخورند و هر خانواده بالاي سه فرزند زادآوري كند بزودي بايد شاهد اين باشيم كه همين لواسان زيبا و رويايي نيز به سرنوشت شوم تهران دچار خواهد شد درست همين بلايي كه است.ان مازندران و ساير شهرهاي شمالي را در معرض اين سونامي ازدياد جمعيت و ساخت و سازهاي عمودي قرار داده به اضافه تورم روزافزون در تمام كشور..قانون فيزيك است.ثنا نداره ،خروجي زادآوري بالاي سه فرزند يعني گراني و برج سازي و آلودگي محيط زيست


بدیهی است. که اهنهای به دست امده در این دوره را نمی توان به ریخته گری نسبت داد بلکه این اهنها در اثر پتک کاری بر روی اهن اسفنجی به دست امده است..با توجه به نقطه ذوب بالا( c) بدیهی است. که ذوب مستقیم اهن تا قرن نونزدهم امکان نبوده ولی در اواسط دوره اهن بر اثر افزایش کربن و پایین امدن نقطه ذوب (در چدنها) قطعات ریخته گری نیز به وجود امد.

یکی از روش های تولید ، ریخته گری است.. ما با این روش می توانیم قطعات یا محصولات یا خدمات خود را ارائه کنیم اعم از وسایل تزیینی ، ظروف غذایی ، ساختمان سازی ، صنایع نظامی ، صنایع ماشین سازی ، صنایع فیلم سازی ، زیورآلات و&#; مورد است.فاده قرار می گیرد.

اولین اشیای کشف شده به صورت الیاژی از مس و ارسنیک (حدود درصد) بوده است..این الیاژ که مصرف عمومی داشت همزمان باخاور نزدیک در اروپا به خصوص انگلستان نیز مورد است.فاده قرار گرفت. موضوع مهم این دوره پی بردن به تاثیر قلع بر خواص مس است. که باعث افزایش است.حکام و سختی ان میشود.این موضوع هنوز در پرده ابهام است. زیرا نه سنگ معدن مس حاوی قلع بوده است. و نه اینکه معادن مس و قلع نزدیک هم قرار دارند که الیاژ شدن انها به طور اتفاقی امکان پذیر باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان