گریتینگ در لواسان ( مشاوره و اجرا )

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نام شهر لواسان بدون پسوند یا پیشوند می‌باشد و نباید آن را با دهستان لواسان کوچک یا دهستان لواسان بزرگ که دیگر مناطق بخش لواسانات هستند، اشتباه گرفت. گاهی اشتباهاً آن را شهر گلندوک یا شهر لواسان کوچک می‌نامند که این اسامی غیررسمی بوده و کاربرد ندارند زیرا دهستان لواسان بزرگ یا مرکز آن یعنی روستای لواسان بزرگ، شهر نیستند که برای رفع تشابه اسمی با آن‌ها از پسوند است.فاده شود و اگر هم روزی شهر شوند وسعت آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بزرگتر از شهر لواسان باشند. اطلاق نام محله گلندوک بر کل شهر لواسان که تنها یکی از چندین محله شهر لواسان است. نیز یک غلط مصطلح دیگر است. که در برخی موارد دیده می‌شود در حالی که برخی محله‌های شهر لواسان مثل

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.


در برخی مکان ها چون سازه های فلزی، صنایع پتروشیمی و حتی منازل مسکونی، راه پله های بین طبقات را از نوع پله و پاگرد گریتینگ طراحی و تولید می کنند. این انتخاب به علت مقاومت بالا، وزن کمتر، عبور نور، عدم تجمع زباله و دیگر خواص گریتینگ می باشد.

نصب گریتینگ در دهانه بارگذاری و با پلت‌فرم، با روشهایی چون جوشکاری و یا کلاف نبشی امکان پذیر می باشد. اما است.فاده از بست گریتینگ علاوه بر سهولت و سرعت انجام کار، امکان جابجایی گریتینگ را برای مواردی چون تغییرات سازه و یا تعمیر و تعویض پدید آورده است..

گریتینگها در ابعاد واندازه های مختلف به صورت فلزی با پوشش گالوانیزه گرم ویا به صورت فایبرگلاس (به صورت پنلی) ساخته می شوند. گریتینگهای فلزی رو در اشکال مختلف مربع،مستطیل،دایره ای و&#; می توان ساخت. اما به این شکل نیست که مثلا هر ابعادی را بتوان ساخت. طول وعرض گریتینگها می بایست مطابق است.اندارد و ابعاد شاپ شده توسط مشتری ساخت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان