آبکاری و لعاب کاری در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Plating and glazing-1
Plating and glazing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.


قلع فلزی است. براق ٬ دارای رنگ سفید نقره ای ٬ در درجه حرارت معمولی در مقابل آب و هوا مقاوم است. و اسیدهاو بازهای ضعیف به سختی روی آن اثر می گذارند . برعکس اسید و بازهای قوی به آسانی روی آن اثر می گذارند.به راحتی لحیم پذیر است.. قلع در مقابل مواد غذایی و اتمسفر معمولی تحت تاثیر قرار نمی گیرد. با توجه به اینکه سمی نیست ٬ کاربرد زیادی در پوشش کاری قطعات صنعتی مواد غذایی و صنعت کنسروسازی دارد. با توجه به لحیم کاری بسیار عالی در صنعت برق نیز به کار برده میشود .

نقره فلزی قیمتی )نجیب( ٬ به رنگ سفید براق است.. اسید کلریدریک ٬ اسید سولفوریک و اسید است.یک به طورجزیی بر آن اثر میکند ٬ برعکس اسید نیتریک ٬ آن را به صورت نیترات نقره حل می کند. نقره توسط سولفور هیدروژن و ترکیبات دیگر گوگرد تولید سولفور نقره به رنگ سیاه می نماید .اکسیژن هوا به نقره آسیبی نمی رساند.همچنین در مقابل اغلب محلولهای نمکی و غذایی نیز مقاومت دارد .

پوشش کاری مواد غیر هادی مثلا : شیشه ٬ موادمعدنی ٬ نیمه هادیها ٬ سرامیک ٬ چرم ٬ برگ درختان ٬ چوب و مواد پلاستیکی به روش گالوانیک )الکترولیتی با است.فاده از منبع جریان خارجی( ٬ در صورتی که سطح آنها قبلا توسط یک روکش هادی جریان پوشیده شده باشد ٬ ممکن خواهد شد . مشکلات فلز اندود نمودن غیر هادی ها ٬در ترسیب الکترولیتی نیست ٬ بلکه در چسبندگی روکش فلزی است..غیرهادی ها بعد از یک آماده سازی کامل ٬آماده فلزاندود کردن هستند که بر روی آنها بتوان یک پوشش فلز با چسبندگی خوب افزود. در نتیجه فلزاندود نمودن مواد پلاستیکی ٬ خواص جالب پلاستیک)برای مثال ٬ وزن سبک ٬ تغییر شکل آسان با کیفیت سطح است.ثنایی ٬ ارزان قیمت بودن نسبت به فلز(با خواص روکشهای فلزی حاصله از آبکاری با برق به دست می آید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه