مفتول سازی در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


تفاوت بین مفتول های خوب و بد که کیفیت آنها فقط مربوط به کارخانجات ذوب و نورد می باشد را نشان می دهد. تفاوت وایر ودهای تولیدی در کارخانجات مختلف ذوب و نورد در سه چیز خلاصه می شود: ١- درصد عناصر تشکیل دهنده شمش (آنالیز شیمیایی). - نحوه ریخته گری شمش. ٣- نحوه تبدیل شمش به

هر گونه افزایش قیمت داخلی و یا بین المللی فلزات، تاثیر مستقیمی بر قیمت انواع سیم دارد. از طرفی سیم مفتولی مانند سایر محصولات، سیم و کابل عایق پلیمری دارد. در نتیجه نوسانات قیمت مواد اولیه پلیمری به ویژه پی وی سی موجب تغییر در قیمت این محصول خواهد گردید. همچنین هر گونه تغییر در هزینه های تولید، هزینه انرژی مصرفی، هزینه حمل و نقل و غیره نیز در تعیین قیمت سیم مفتولی موثر می باشد.

اینجانب الهام السادات موسوی، در اسفندماه در شهر اصفهان متولد شدم. تحصیلات خود را در رشته کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات گذراندم و همزمان در تیم ورک پروژه‌های مربوط به کبیت در دانشگاه مشغول به فعالیت شدم. پس از اتمام کارشناسی در یک شرکت طراحی سایت و برندینگ در زمینه طراحی صفحات وب و تولید محتوا شروع به فعالیت کردم. پس از یک سال، فعالیت خود را در حوزه تولید محتوا و سوشال مدیا در شرکت آهن ملل اصفهان آغاز نمودم. هم اکنون نیز در این مجموعه مشغول به همکاری می باشم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه