پروفیل های فلزی در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


میلگرد یکی دیگر از پروفیل‌های صنعتی و فولادی است. که به شکل دایره‌ای، طویل و توپر ساخته می‌شود. میلگردها به صورت تخصصی برای افزایش مقاومت سازه‌های مختلف در صنایع متنوع به کار گرفته می‌شوند و شامل دسته A، A، A و A می‌شوند. هرکدام از انواع میلگردهای موجود در بازار آهن‌آلات و فولاد دارای کاربردها و ویژگی‌های خاص خودشان هستند. در صفحه

ناودانی ها از یک جان در وسط و دو بال عمود بر آن تشکیل شده‌اند. ناودانی ها از نظر شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می‌شوند. اگر بال‌های ناودانی کاملا در یک ضخامت یکنواخت و باهم موازی باشند به آن ناودانی C شکل گفته می‌شود و آن را در است.اندارد با نام UPE می‌بینیم.

لوله و قوطی فولادی این روزها یکی از کاربردی‌ترین و اصلی‌ترین ماده اولیه برای ساخت بنا و تجهیزات صنعتی است.. در گذشته چوب بیشترین کاربرد را در احداث ساختمان داشت. اما با پیشرفت تکنولوژی این روزها فلز و فولاد به عنوان مهم‌ترین و پرکاربردترین مواد برای ساختمان و سایر صنایع است.. دلیل آن افزایش است.حکام ساختمان، طولانی بودن عمر آهن نسبت به چوب و آسیب نرساندن به طبیعت بود. اما انواع پروفیل هم در بازار موجود است. که هر یک براساس مشخصاتشان، کاربرد متفاوتی دارند. در این مطلب سعی داریم ضمن معرفی انواع پروفیل صنعتی، ساختمانی و &#;. در مورد قیمت و ورزن پروفیل هم صحبت کنیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه