قالب سازی در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


اکثر قالب های صنعتی از جنس فولاد آبدیده هستند. فولاد آبدیده، مقاومت بسیار خوبی در برابر فرسودگی دارد. آلومینیوم نیز در برخی از موارد به عنوان ماده سازنده قالب های صنعتی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. با این وجود، دوام قالب‌های فولادی و نرخ بالای تولید پیش از نیاز به تعویض، این قالب‌ها را به گزینه اول در اکثر واحدهای صنعتی تبدیل می‌کند. البته هزینه قالب‌های فولادی نسبت به قالب‌های آلومینیومی بیشتر است. و این مسئله باید در مرحله امکان‌سنجی پیش از طراحی قالب های صنعتی مورد توجه قرار گیرد. در نهایت، فولاد و آلومینیوم به عنوان دو گزینه اصلی برای ساخت قالب های صنعتی در نظر گرفته می‌شوند.

از مهم‌ترین جنبه‌های در طراحی قالب های صنعتی می‌توان به راحتی خروج قطعه نهایی بدون هیچ گونه آسیبی به سطح آن اشاره کرد. این هدف با ایجاد یک زاویه خروج مناسب به دیواره قالب محقق می‌شود. میزان زاویه خروج به عوامل مختلفی نظیر طراحی قطعه، جنس مواد، عمق حفره قالب، پرداخت سطح، بافت سطح و میزان جمع شدگی مواد بستگی دارد. معمولا دیواره‌ها با چند درجه (حدود تا درجه) زاویه طراحی می‌شوند تا در هنگام باز شدن قالب، فضای کافی برای خروج راحت قطعه فراهم شود. به طور کلی، هرچه عمق حفره قالب بیشتر باشد زاویه شیب مورد نیاز نیز بیشتر خواهد بود.

قالب ها در حقیقت لوازمی هستند که برای ساخت قطعات است.فاده می شود. است.فاده از قالب ها از گذشته تا کنون مورد توجه بوده و برای ساخت انواع لوازم و قطعات در دوره های مختلف کاربرد داشتند. امروزه از انواع مواد اولیه، قالب هایی را برای انبوه سازی قطعات تولید می کنند. قالب های صنعتی انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها به روش خاصی ساخته و از هر کدام از آن ها را برای ساخت وسایل خاصی است.فاده می گردد. در ادامه به معرفی انواع قالب های صنعتی، پلاستیکی و غیره و کاربرد هر کدام از آن ها می پردازیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه