جوشکاری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( مشاوره و اجرا )

welding-1
welding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


به عنوان مثال یک چرخ دنده احتیاج به پوششی مقاوم دارد تا در برابر سایش مقاوم باشد ولی گوشته‌ای مقاوم به تنش در آن وجود دارد. برای ساختن اینگونه از چرخ دنده‌ها است.فاده از ریخته گری و یا فرآیندهای دیگر امکان‌پذیر نیست و باید از جوش است.فاده کرد.

می‌توان قطعه‌ای مقاوم به تنش را آماده سازی کرد و سپس با است.فاده از فرآیند جوشکاری آن را سخت کاری سطحی و یا روکش کاری کرد. این عملکرد باعث می‌شود یک قطعه مقاومت به سایش، بر روی ناحیه‌ی سطحی ایجاد شود و در همین حال مرکز قطعه به تنش، مقاوم باقی می‌ماند.

در جوشکاری به غیر از ذوب فلز مبنا، اصولا از یک ماده دیگر برای پر کردن نقطه اتصال است.فاده می‌شود. این امر باعث می‌شود تا یک حوضچه از مواد مذاب تولید شود. این نقطه بعد از خنک شدن؛ اتصال ایجاد می‌کند که از فلز و ماده مبنا قوی‌تر است.. همچنین امکان دارد از فشار نیز، در کنار گرما یا به تنهایی برای تولید جوش است.فاده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان