پولیش کاری فلزات در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( مشاوره و اجرا )

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


صابون گیلانس از مکمل هایی به حساب می آید، که معمولا به وسیله ابزار هایی از قبیل: نمد پرداخت کاری و&#; مورد است.فاده واقع می شوند. در حقیقت تولید صابون های گیلانس بر اساس رنگ های آنها انجام می شود و همین خود دلیل موجهی می باشد تا شما بتوانید با توجه به رنگ های صابون گیلانس، آنها را از یکدیگر تشخیص دهید و دیگر دچار سردرگمی نشوید.

هر چه فلز به‌ کار رفته در محصول مورد نظر سخت ‌تر باشد باید از دستگاه‌ های قوی ‌تری مانند سنگ ‌زنی برای پرداخت است.فاده گردد. همچنین ممکن است. به ساینده ‌های سخت ‌تری برای پرداخت کاری فلزات نیاز داشته باشید. توان فلز بعد از پرداخت برای جوش الکتریکی نیز باید مد نظر باشد.

آبکاری به منظور ایجاد لایه ای پوشاننده بر روی سطح فلز انجام می شود، این کار باعث می گردد فلزات طول عمر و دوام بیشتری داشته باشند، هر چند آبکاری بر روی ویژگی های ظاهری آنها نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. برای آبکاری علاوه بر دستگاه پرداختکاری، به حوضچه ها و مواد شیمیایی مخصوصی نیز نیاز داریم؛ این موضوع بسته به آن است. که آبکاری مورد نظر الکتریکی و یا غیرالکتریکی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان