مفتول سازی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( مشاوره و اجرا )

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در صورتی که در فرآیند تولید مفتول پارگی هایی مشاهده گردد، دلیل آن را می توان در ناخالصی های موجود در شمش دانست. این عیب می بایست در هنگام تصفیه فولاد بر طرف شود و بعد از انجماد نمی توان برای آن راهی پیدا نمود. فولاد کثیف به فولادی گفته می شود که ناخالصی های زیادی در هنگام مذاب ریزی داشته باشد. شمش به دست آمده از این مذاب نیز دارای ترک هایی که به صورت چشمی قابل مشاهده هستند می باشد.

هر گونه افزایش قیمت داخلی یا بین المللی این فلز تاثیر مستقیمی برا قیمت انواع سیم دارد. از طرفی سیم مفتول مانند سایر محصولات سیم و کابل مشابه عایق پلیمری دارند که در نتیجه نوسانات قیمت مواد اولیه پلیمری به ویژه پی وی سی تغییری در قیمت این محصول ایجاد خواهد کرد. به منظور اطلاع از قیمت انواع سیم مفتول به سایت مدیران آهن مراجعه کنید.

به تولید توری فولادی که قبلاً به‌صورت دستی انجام می‌شد، توری‌بافی نیز می‌گویند. به خاطر سرعت پایین عملیات دستی، توری‌بافی از حالت سنتی به مکانیزه تغییر شیوه داده و اکنون دستگاه‌های اتوماتیک جای دست را گرفته‌اند؛ بنابراین با سرعت بالا، دقت بالا و ظرافت بالا، انواع توری فولادی تولید می‌شود. توری‌های فولادی معمولاً یا سیاه و یا گالوانیزه هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان