قالب سازی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


برای طراحی قالب‌ های صنعتی مهم نیست که برای چه کاری می‌خواهیم قالب را بسازیم و فقط باید اطلاعات دقیق و تمامی ریزه‌کاری‌های قالب را به نرم‌افزار موردنظر بدهیم تا طراحی بهتری داشته باشیم. حتی جنس قطعه‌ای که قرار است. توسط قالب ساخته و تولید شود هم اهمیت بسیار زادی دارد و این را هم باید از طریق نرم‌افزار ثبت کرد زیرا نرم‌افزار براساس جنس قطعه می‌تواند طراحی صحیحی از قالب به طراح آن تحویل بدهد و نقشه طراحی اهمیت بسیار بالایی دارد. این نرم‌افزارها دقت بسیار بالایی دارند. از جمله نرم‌افزارهایی که برای طراحی قالب‌ها است.فاده می‌شوند نرم‌افزارهای کتیا و آیمولد هستند که از طریق این نرم‌افزارها می‌توان انواع قالب‌ها را در دسته‌بندی‌های گوناگون طراحی کرد. قالب‌های صنعتی به دسته‌های مختلفی از جمله قالب‌های پلاستیکی، شیشه‌ای، سیمانی، گلی، گچی و&#; تقسیم می‌شوند و هر یک به گونه خاصی طراحی می‌گردند.

اولین مثال برای قالب گیری به زمان های بسیار دور برمی گردد که افراد مختلف به وسیله سنگ قالب هایی را جهت تولید قطعات مختلف ایجاد می گردند تا در ساخت آن قطعات سرعت بیشتری پیدا کنند. اما امروزه صنعت قالب سازی پیشرفت بسیار زیادی کرده است.. در سال اولین ماشین های قالب ها ساخته شد و تا به امروزه این ماشین پیشرفت بسیار زیادی کرده اند و در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند. در ادامه متن با صنعت قالب سازی بیشتر آشنا می شویم.

قالب سازی صنعتی را می توان در واقع فعالیتی نامید که به واسطه آن می توان با است.فاده از ابزار و یا ماشین آلات خاص یک قطعه صنعتی را با است.فاده از قطعه دیگر که قالب نامیده می شود ساخته و آن را فراهم آورد. قالب سازی صنعتی بخش مهمی از صنعت است. که با است.فاده از آن می توان قطعات صنعتی را در تعداد بالا تولید کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان