ذوب و ریخته گری در شهرک صنعتی چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Melting and casting-1
Melting and casting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


با الهام از روشهای نمونه سازی سریع ، ساخت قطره ای یا به صورت جریانی از قطرات مذاب با دما ، قطر و سرعت خروج مناسب ، برای ایجاد لایه هایی از قطعه کار و در نتیجه ساخت قطعه کار پیچیده است.فاده می شود. این روش توانایی ساخت ریخته گری های پیچیده را دارد که انجام آن به روش معمول دشوار است.. در این کار ، اول از همه ، این دستگاهی برای تولید سریع قطعات قطره ای است..

ریخته ‌گری عبارت از شکل دادن فلزات و آلیاژها از طریق ذوب ، ریختن مذاب در محفظه ای به نام قالب و سرد کردن و انجماد آن مطابق شکل محفظه قالب می‌باشد. این روش برای بدست آوردن شکل مطلوب فلزات است.. اولین کوره ‌های ریخته‌ گری از خاک رس ساخته شده است. که لایه‌ هایی از چوب و مس به یک در میان در آن چیده می ‌شد و برای هوادادن از دمنده بزرگی است.فاده می ‌کردند. بسیاری از قالب های اولیه نیز از خاک نسوز ، خاک رس ، ماسه و سنگ تهیه می‌ شود.

یکی از روش های تولید ، ریخته گری است.. ما با این روش می توانیم قطعات یا محصولات یا خدمات خود را ارائه کنیم اعم از وسایل تزیینی ، ظروف غذایی ، ساختمان سازی ، صنایع نظامی ، صنایع ماشین سازی ، صنایع فیلم سازی ، زیورآلات و&#; مورد است.فاده قرار می گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه