مفتول سازی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


تفاوت بین مفتول های خوب و بد که کیفیت آنها فقط مربوط به کارخانجات ذوب و نورد می باشد را نشان می دهد. تفاوت وایر ودهای تولیدی در کارخانجات مختلف ذوب و نورد در سه چیز خلاصه می شود: ١- درصد عناصر تشکیل دهنده شمش (آنالیز شیمیایی). - نحوه ریخته گری شمش. ٣- نحوه تبدیل شمش به

با روش گالوانیزاسیون داغ، مفتول سیاه را حرارت می دهند و سپس روکش دهی می کنند. با حرارت دادن مفتول سیاه، کربن آن به حداقل میزان ممکن می رسد و در نتیجه نرم و انعطاف پذیر می شود. سپس مفتول را در یک وان مذاب از فلز روی، غوطه ور می کنند و به طور کامل روکش دهی می شود.

کابل هایی که از فلز مس ساخته شده اند، قیمت بیشتری نسبت به کابل های ساخته شده از جنس آلومینیوم دارند. جنس سیم های مفتول می تواند است.یل نیز باشد و به دلیل انعطاف بالای سیم در نوع است.یل آن و عدم خاصیت آهنربایی، مفتول ماهیت شیمیایی خود را از دست نمی دهد، اما خواص مکانیکی و فیزیکی آن نسبت به مفتول های سخت صنعتی تغییر می کند. اگر اولویت تولید کنندگان کیفیت محصولشان باشد، سیم مفتولی با هادی مسی را ترجیح خواهند داد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه