پروفیل های فلزی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


گفته می‌شود که نخستین بار در کشور آلمان و با فاصله چند سال پس از جنگ جهانی دوم از نمونه اولیه پروفیل است.فاده شده و به مرور زمان در سایر کشورها نیز مورد است.قبال قرار گرفته است.. پروفیل‌ها در حالت کلی به دو نوع صنعتی و ساختمانی تقسیم می‌شوند. در ادامه به طور مفصل با انواع پروفیل‌های ساختمانی آشنا خواهید شد.

این محصول به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد، بسیار مورد است.قبال معماران و مهندسان عمران قرار گرفته است.. همچنین توخالی بودن این پروفیل باعث سبکی و افزایش ایمنی یک سازه می‌شود. به دلیل خالی بودن داخل این محصول، می‌توان در صورت نیاز برای افزایش مقاومت، در آن بتن ریخت. خالی بودن داخل این فلز باعث ایمنی در برابر آتش‌سوزی و زلزله می‌شود. همچنین به تهویه بهتر هوا کمک می‌کند.

– کالیبره کردن دستگاه قالب برای عبور دادن ورق و شکل دهی ورق در چند مرحله. این بخش از عملیات به منظور نزدیک کردن دو لبه ی ورق به همدیگر و مشخص شدن محل قابل جوش می باشد. پس از عبور ورق از این حالت درز پروفیل به صورت یک خط مستقیم مشخص می گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه