پولیش کاری فلزات در شهرک صنعتی چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


سند بلاست یا ساب پاشی بوسیله دستگاه سندبلاست انجام می گردد و یک بافت مات ایجاد می کند، در این فرآیند دانه های شن و ماسه، گلوله های فلزی یا دانه های فولادی را با سرعت بسیار بالا به سمت بستر فلزی پرتاب می نماید، که از برخورد دانه های ساینده با سطح فلز سبب ایجاد بافتی تمیز و صاف می گردد مخصوصاً در فلزات نرم این سطح بیشتر قابل مشاهده است..

اغلب این دستگاه ها برای کار به یک اپراتور کنترل کننده نیاز دارند، البته این موضوع نیز به نوع و مدل دستگاه ارتباط دارد، زیرا برخی از آنها عملکردی اتوماتیک دارند و صرفه اقتصادی زیادی را به دنبال می آورند. موضوع گفته شده باعث می شود هزینه های لازم در زمینه بکارگیری منابع انسانی کاهش پیدا کند، از طرفی کیفیت کار بالا می رود و تولید کننده می تواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. راندمان دیگر مورد مهم دیگری است. که در پی است.فاده از دستگاه های پرداختکاری افزایش پیدا می کند و موجب بهبود وضعیت سوددهی مشاغل می شود.

فلزات و شیرآلات به این صورت پرداختکاری می‌شوند که از سمباده برای از بین بردن ضایعات و زبری سطح ورق فلزی است.فاده می‌شود. برای انتخاب درجه نرمی و زبری سمباده، باید به مقدار پلیسه موجود بر روی سطح ورق فلز توجه کرد. در عین حال جنس فلز و کاربرد آن نیز در انتخاب نوع سمباده نقش اساسی دارد. برای براق کردن سطوح از وسیله‌ ای به نام



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه