ظروف فلزی در بهارستان ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


وب سایت صنعت یابی با توجه به مشغله کاری صاحبان صنایع و همچنین نیاز ایشان به تبلیغات کالا و خدمات بستری مناسب را جهت معرفی کسب و کارها فراهم نموده است.. کافیست تنها اطلاعات مورد نظر خود را از طریق تلگرام ، واتس اپ، ایمیل و حتی پست به دست ما برسانید. کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت .به معرفی کسب و کار شما اقدام می نمایند

تحقیقات بازار و برآورد سرمايه ثابت و در گردش و محاسبات  هزينه‌هاي ثابت و متغير طرح، پيش‌بيني و قيمت تمام‌شده و همچنين سود ساليانه طرح  وبررسی  شاخص‌هاي مالي و اقتصادي طرح با  است.فاده  از نرم‌افزار comfar III Expert وضعيت قابل قبولي  را بلحاظ مالي نشان می دهد و بدلیل  وجود تقاضای مازاد ومزیت های صادراتی  در طول چند سال اول  زمينه مساعدي  براي احداث  اين  واحد  فراهم است.. حهت  اخذ مجوز های تولید این محصول  وتامین زیر ساخت براساس پلان های مهندسی  تولید است.اندارد و صادرات محور  می توانید در تمامی مراحل انجام کار  از زمان بررسی  ایده تا پیاده سازی و زمان بهره برداری از مشاوران و کارشناسان خیره وباتجربه کاردوک کمک بگیرید..

ﻇﺮوف فلزی (حلبی) ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ در ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻣﺨﺘﻠﻒ از ﺟﻤﻠﻪ روﻏﻦ ﻧﺒﺎﺗﯽ، رﻧﮓ، ﺧﯿﺎر ﺷﻮر، ﭘﻨﯿﺮ و ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﮐﻪ ﻋﺮﺿﻪ آن در درون ظرف فلزی ﮐﻪ از ﻧﻈﺮ اداره اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻣﺠﺎز ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ، اﺳﺘﻔﺎده ﺷﻮد. اﻟﺒﺘﻪ ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ ﻫﺮ ﮐﺪام از اﯾﻦ ظروف ﺑﺎ ورق ﻫﺎی ﺑﺎ ﺿﺨﺎﻣﺖ و آﻟﯿﺎژ ﻣﺨﺼﻮص ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽ ﮔﺮدد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان