ظروف فلزی در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.


استنلس است.یل به معنی فلز زنگ نزن است.. فولاد زنگ نزن  آلیاژی از فولاد است. که از کروم و آهن تشکیل شده است. کروم موجود در است.یل باعث به وجود آمدن یک سطح سخت و یکپارچه در برابر زنگ زدگی می شود قابلیت ضد زنگ با اضافه کردن درصد بیشتر کروم بهبود می یابد و سطجی براق را هم برای ظرف ایجاد می نماید مقاومت در برابر زنگ زدگی ، لکه ، و خوردگی ، شرایط نگهداری ساده ، قیمت ارزان و درخشش و جلای مناسب ، است.یل را به فلزی ایده آل در تولید ظروف تبدیل کرده است.  از دیگ های زودپز برای پخت انواع خورش و غذاهای آبدار است.فاده می کنند  این قابلمه های است.یل قابلیت تنظیم درجه حرارت را هم دارند.

دسته ‏های ظروف  بايد داراي است.حكام كافي بوده و شكل آن به گونه ‏اي باشد كه به راحتي در دست‌ قرارگرفته و عاري از قسمت‏ هاي برآمده و لبه‏ هاي تيز باشند دسته ‏ها بايستي در محلي قرار داده شود تا به هنگام بلند كردن ظرف، اطمينان كافي از پايدار بودن آن وجود داشته باشد .

بر اساس آمارهای منتشرشده وزارت صمت  تا سال  تعداد      واحد صنعتي با ظرفیت تولید اسمی سالیانه   تن و  اشتغالی  در سطح کشور  برای تولید انواع ظروف فلزی به ثبت رسیده است. بیشترین ظرفیت تولید متعلق به است.ان‌های  تهران ،اصفهان  و  آذربایجان شرقی است.  که دلیل آن  ناشی از وجود از زیرساخت‌های مناسب صنعتی در این است.ان‌ها  بوده است. .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران