قالب سازی در بازار لاله زار ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




در متن بالا با مفهوم قالب سازی آشنا شدید اما در این قسمت قصد داریم با انواع قالب سازی صنعتی اشنا شویم. برای ساخت قالب ها با جنس های مختلف از چند روش است.فاده می شود. برای ساخت قطعات گوناگون با توجه به جنس قطعه و پیچیدگی های آنم ها از روش به خصوصی برای ساخت قالب های آن ها است.فاده می شود. به طورکلی قالب ها به دلیل گوناگونی زیاد به شکل های مختلفی دسته بندی می شوند. قالب ها را از نظر مواد محصول به دسته تقسیم می کنند که عبارتند از: قالب پلاستیک، قالب سیمانی، قالب گلی، قالب گچی، قالب آزبست، قالب شیشه ای. 

قالب‌های ریخته گری در ساخت قطعات صنایع مختلفی نظیر اتومبیل‌سازی، هواپیماسازی، راه‌آهن، کشتی‌سازی، تجهیزات سنگین (ساختمان‌سازی، کشاورزی، معدنکاری)، ابزارهای ساخت، تجهیزات کارخانه‌ای و نیروگاهی، تجهیزات الکترونیکی،

از مهم‌ترین عوامل موثر بر کیفیت طراحی قالب‌های تزریق پلاستیک می‌توان به تنش و فشار در هنگام تزریق، نوع، محل قرارگیری و مکانیزم عملکرد دریچه‌ها، ضخامت مناسب برای دیواره‌ها، زاویه خروج قطعه در هنگام باز کردن قالب، بافت سطح داخلی، آثار جریان مواد مذاب بر روی قطعه، خط جدایش قالب در هنگام باز و بسته کردن و نقص‌های متداول اشاره کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار