پروفیل های فلزی در بازار لاله زار ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




وجود گستردگی پروفیل‌ها در قسمت دهانه، آن‌ها را به پروفیل‌های باز تبدیل می‌کند. دهانه همان قسمت فاصله دو لبه از یکدیگر است.. این پروفیل‌ها مقاومت بالایی در کنار قیمت و وزن پایین دارند. پروفیل زد پرلین را مثالی برای پروفیل باز می‌توان در نظر گرفت. همچنین تیر‌آهن، نبشی، میلگرد، ناودان و تسمه هم در دسته‌ پروفیل‌های باز قرار می‌گیرند.

در مورد طول شاخه می توان گفت قوطی و پروفیل در دو طول متری و متری تولید می شوند. اما پروفیل‌های صنعتی با ضخامت بالاتر از میلیمتر عمدتا با طول متر در دسترس مصرف کنندگان خواهد بود. بنابراین برای محاسبه وزن هر شاخه پروفیل باید از فرمول‌های بالا است.فاده کنید.

این  نوع سازه های فلزی دو مدل پروفیل نورد گرم و نورد سرد دارد.  اولین نوع پروفیل نوردگرم میباشد که به شکل قوطی بوده و از گرم کردن و شکل دادن شمش های فولادی ساخته میشود. دومین نوع پروفیل نورد سرد است. که به شکل ناودانی هستن و از حالت دادن ورق های فولادی از طریق پرس و خم کردن آنها تولید میشوند. البته که این نوع پروفیل ها تنها مناسب کارهای سبک ساختمانی هستند مانند ناودانی ها, تیرهای تکیه، بعضاً سقف کاذب و چارچوب درهای ساختمان. سومین نوع پروفیل مرکب است. که از اتصال چند پروفیل سرد و گرم به وجود می­آید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار