پولیش کاری فلزات در بازار لاله زار ( مشاوره و اجرا )

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




پرداخت‌کاری سطح فلزات، قدم نهایی در فرآیند تولید محصول بوده و زمانی انجام می‌شود که ساخت قطعه‌ فلزی به اتمام رسیده است.. پرداخت‌کاری با اهداف مختلفی مانند، حفاظت و افزایش زیبایی ظاهری، مقاومت و سایر ویژگی‌های محصول نهایی انجام می‌شود. زبری سطحی فلزات، پرچ کردن یا به هم چسباندن آن‌ها به یکدیگر را برای دستگاه‌ها دشوار می‌کند و پرداخت فلزات برای کاهش این سختی است.فاده می‌شود.

تمامی محصولات تولید شده فلزی، در جریان تولید دچار تغییر شکل و یا ایرادات کوچکی می شوند، برای مثال بر روی سطح خارجی آنها زوائد و ناهمواری های به وجود می آید که به سادگی رفع نمی شوند؛ پرداختکاری باعث می شود سطح محصولات یکدست و هموار گردد و خطوط و عیوب جزئی پیش آمده رفع شوند. در کنار همه اینها، پرداختکاری شرایط بهتری را برای شکل دهی و رنگ آمیزی به وجود می آورد. می دانیم که بسیاری از کالاها نیاز به تزئین و یا تغییر شکل دارند، پس لازم است. پیش از انجام این کارها پرداخت شوند تا هیچ گونه عیب و نقصی نداشته باشند.

برای پرداخت کاری فلزات یا اصطلاحاً تکمیل کاری فلزات یک لایه مکمل نازک روی سطح کار اعمال می ‌کنند که باعث تکمیل سطح کار می ‌شود. گاهی نیز تنها نواقص سطحی را از بین می ‌برند. البته فرایند پرداخت ‌کاری در فلزات مختلف متفاوت است. که با توجه به هدف پرداخت ‌کاری نوع آن مشخص خواهد شد. بنابراین باید نسبت به فلزات شناخت کافی داشت تا بهترین روش را برای هر نوع فلز انتخاب کرده و نتایج مطلوبی را به‌ دست آورد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار