قالب سازی در رودهن ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.

پارک مرکزی شهر رودهن، بزرگترین پارک در رودهن است. و همانطور که از اسم آن پیداست در مرکز رودهن قرار دارد. پارک مرکزی رودهن در کنار جاده هراز قرار گرفته و دارای آبشاری (آبنما) زیبا و فضایی سرسبز است.. این پارک در روزهای گرم تابستان پذیرای مسافرانی است. که در حال عبور از شهر رودهن می باشند.


از مزایای قالب‌های دایکست می‌توان به تولید قطعات با کیفیت سطحی بالا و تیراژ بالا نام برد. کیفیت بالا و عدم پلیسه سبب می‌شود بسیاری از پروسه‌های تولید مانند پلیسه‌‌گیری و سنگ‌زنی و سوراخ‌کاری حذف شود، از این رو تأثیر به سزایی در کاهش هزینه تولید هر واحد قطعه دارد.

ما افتخار میکنیم که از اولین طراحان و سازندگان قالب های پروگرسیو در ایران هستیم .توضیح اینکه قالب های پروگرسیو قالب هایی هستند که نوار مواد اعم از فلزی و غیر فلزی توسط خوراک دهنده (فیدر) به داخل قالب با کورس معین و دقیق به داخل آن رانده میشود و در مراحل مختلف که در قالب تعبیه شده برش و فرم لازم را پیدا کرده و  در نهایت قطعه کامل از نوار جدا میشود و زایده های نوار به خارج از قالب هدایت میشود .

اما قالب ها از نظر نوع کاربرد نیز به دسته تزریقی، پرسی، فشاری، درون گرمایی درون سرمایی و برشی تقسیم می کنند که این تقسیم بندی به نوع و روش است.فاده از این کاربرد ها در ساخت قطعات اشاره می کند. تمامی این روش ها و دسته بندی های دیگر قالب ها مربوط به قالب سازی صنعتی است. که با فلسفه تولید انبوه قطعات ایجاد شده است..قالب های صنعتی به دسته کلی و اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از :



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن