گریتینگ در رودهن ( مشاوره و اجرا )

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..


گریتینگ در شهرسازی، زیباسازی محیط و به طبع آن رونق صنعت و ایجاد رضایت برای شهروندان می باشد.  امروزه بدلیل پیشرفت در زمینه تولید محصولات گریتینگ در شکل های هندسی مختلف میتوان از این محصول در ساختمان سازی و شهرسازی است.فاده کرد. امروزه از گریتینگ برای دریچه کانالهای فاضلاب شهری، پل ها و معابر، درپوش جدول بندی خیابان ها، نورپردازی میدان ها و پارک های تفریحی، آب نما ها و ساخت بیلبورد و سرویس بهداشتی و حمام، نورگیر ساختمان و تابلوهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی و پارکینگ های طبقاتی است.فاده می شود.

این گریتینگ از چدن داکتیل تولید شده و نوع مناسبی برای است.فاده در فضاهایی با تردد بالای خودرو و یا پیست اسب سواری و … می باشد. این درپوش به دلیل هزینه قالب بسیار بالا در ابعاد محدودی تولید میشود و ابعاد آن معمولا درطول های سانتی متر و عرض های تا سانتی متر می باشد.

گریتینگها در ابعاد واندازه های مختلف به صورت فلزی با پوشش گالوانیزه گرم ویا به صورت فایبرگلاس (به صورت پنلی) ساخته می شوند. گریتینگهای فلزی رو در اشکال مختلف مربع،مستطیل،دایره ای و&#; می توان ساخت. اما به این شکل نیست که مثلا هر ابعادی را بتوان ساخت. طول وعرض گریتینگها می بایست مطابق است.اندارد و ابعاد شاپ شده توسط مشتری ساخت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن