پروفیل های فلزی در رودهن ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نزدیکی به جاده‌های اصلی تهران – شمال (هراز و فیروزکوه) نیز از عوامل مؤثر در رشد چشمگیر این شهر بود و طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۵۵، جمعیت رودهن و حومه تنها چهار هزار نفرگزارش شد و پس از تقریباً یک دهه، تا زمان تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، جمعیت شهر به بیش از سیزده هزار نفر رسید. با توجه به تأسیس این مرکز آموزش عالی و گسترش سریع آن، بافت جمعیتی این شهر نیز به سرعت تغییر یافت. حضور چند هزار دانشجو که به صورت جمعیت شناور در طول روز به این شهر وارد و از آن خارج می‌شدند، اقامت حداقل دو تا سه هزار از این دانشجویان در این شهر در خوابگاه‌ها و خانه‌های است.یجاری، موج مهاجرت از اطراف و حتی شهرهای دیگر به ویژه شهرستان‌های است.ان مازندران، خراسان و است.انهای دیگر سبب شد که در سرشماری ۵ جمعیت این شهر به بیش از دو برابر افزایش یابد.

هم‌چنین به یاد داشته باشید که رودهن از مناطق کوهستانی کشور به شمار می آید و در بیشتر ایام سال از آب و هوایی خنک برخوردار است.. بنابراین اگر می خواهید به این شهر در فصل زمستان سفر کنید ملزومات و البسه گرمایشی را به همراه داشته باشید و خود را برای بارش باران و برف آماده کنید.

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد


پروفیل های U به عنوان purlin ، stringcourse  و نمای در ساختمانهای صنعتی با فولاد سنگین که در معرض بارهای بیش از حد قرار دارند و به عنوان ستون باربری، تیر و خرپا سقف در سازه های فولادی غیر صنعتی مانند سازه های فلزی سنج سبک، انبارها، آشیانه ها و انبارها است.فاده می شوند. به عنوان باربری یا عنصر کمکی در ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانهای فلزی کاربرد دارند.

 نبشی محصولی که در صنعت ساختمان‌سازی، تولید درب و پنجره و &#;. کاربرد دارد. اندازه نبشی با اندازه بال آن یکی است.. یعنی اگر اندازه بال میلی‌متر باشد، یعنی نبشی است.. ضخامت هم یک فاکتور مهم برای نامیدن انواع پروفیل نبشی محسوب می‌شود. اندازه بال پروفیل نبشی می‌تواند بین تا ۵ میلی‌متر باشد. نبشی دارای دو نوع بال مساوی یا بال نامساوی است..

 با حضور پروفیل‌ها در ساختمان، است.حکام کششی، برشی و تسلیم سازه در مقادیر بسیار زیادی افزایش یافته و وزن کلی ساختمان نیز کاهش چشم‌گیری داشته است.. پروفیل‌ها در انواع گوناگونی تولید می‌شوند تا در قسمت‌های متفاوتی از سازه به کار بروند؛ هر پروفیل در هر شکل، کاربردی مخصوص به خود دارد. در این مقاله  از



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن