قطعه سازی در بازار لاله زار ( مشاوره و اجرا )

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




ما در کشورمان ایران به دلیل تحریم های گسترده از وارد کردن و است.فاده از برخی قطعات مهم صنعتی محرومیم. گروهی از این قطعات مربوط به صنایع حساس هستند و اگر با مشکل مواجه شوند کارکرد دستگاه و در نهایت خط تولید از کار می افتد. از این رو کارگاه های داخلی با به کارگیری علم و مهارت در کنار هم اقدام به طراحی و تولید قطعات صنعتی با کیفیت کرده اند.

متاسفانه فهم اشتباه مسئولین امر از پلتفرم، بزرگ‎ترین معضلی است. که در شرایط کنونی، صنعت خودروی کشور از آن رنج می‎ برد. پلتفرم در اصل مجموعه‎ ا‎ی از اشتراکات خودرو شامل قطعات فیزیکی، زیرساخت تولید، خطوط و امکانات تولید، نیروی انسانی و تمام مواردی است. که بین خانواده ‎ای از محصولات، قابلیت اشتراک‎ گذاری دارد.

در زمینه صنعت به دلیل اهمیت بالای دستگاه ها، چه از نظر کاری و چه قیمتی، بسیار مهم است. که قطعات روان و هماهنگ کار کنند. شاید تصور شود که منظور از قطعات صنعتی، صرفا قطعه های بزرگ و فلزی است. که در دستگاه های غول پیکر است.فاده می شود.  باید گفت قطعات بسیار کوچکی هم وجود دارند که برای مثال برای دستگاه های برش مورد است.فاده قرار می گیرند و ظریف هستند. گذشته از جنس فلزی و فولادی برخی از قطعات، از جنس پلاستیک هم می باشند که کاربردهای خاصی در برخی دستگاه ها دارند، برای مثال بخشی از اسباب بازی ها و یا برای



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار