قطعه سازی در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

محله های جنوب تهران شامل منطقه اصلی می‌شود که به ترتیب از منطقه ۵ شروع شده و به منطقه خط می شود حتی برخی از مناطق و نیز بخشی از جنوب تهران می شود. مشهورترین محله های تهران شامل نازی آباد ، شهر ری و منیریه می شود. حالا همراه با یکدیگر نگاهی به محله های اصلی جنوب تهران انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی می کنیم.


در زمینه صنعت به دلیل اهمیت بالای دستگاه ها از نظر کار،زمان و قیمت بسیار مهم است. که قطعات روان و هماهنگ کار کنند. شاید تصور شود که منظور از قطعات صنعتی، صرفا قطعه های بزرگ و فلزی است. که در دستگاه های غول پیکر است.فاده می شود.  اما باید گفت قطعات بسیار کوچکی هم وجود دارند که برای مثال برای دستگاه های برش مورد است.فاده قرار می گیرند و ظریف هستند. گذشته از جنس فلزی و فولادی برخی از قطعات، از جنس پلاستیک هم می باشند که کاربردهای خاصی در برخی دستگاه ها دارند.

شرکت فیدار مکانیک رایکا با اتکا به بیش از ده سال سابقه فعالیت مدیران خود در حوزه ساخت قطعات صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع نیروگاهی و صنایع فولاد و آلومینیوم و همچنین در مسیر تحقق رسالت ملی و بومی سازی قطعات در صنایع مذکور فعالیت رسمی خود را آغاز نمود و به صورت مسئولیت محدود به ثبت رسید.

یکی از مهم ترین مشکلات صنعت خودروسازی، نبود است.راتژی بلندمدت و آینده شفاف و روشن برای سرمایه  گذاری است.. به طورکلی به دلیل وابستگی شدید لایه مدیریتی خودروسازان بزرگ به ساختار دولتی، بخش بزرگی از بدنه مدیریتی با تغییر دولت ها، تغییر می کند و لذا عمده سیاست های اعمالی در این صنعت، عمر چهار یا حداکثر هشت ساله دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران