مفتول سازی در فیروزکوه ( مشاوره و اجرا )

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.


شرکت آژند سیم آریا با مدیریت مهدی ژیانی فیض آبادی با بیست سال سابقه در تولید مفتول صنعتی شامل مفتول مسوار، مفتول سفید (اسیدشوی) و مفتول سیاه تلاش کرده است.. سهم کوچکی در رشد و شکوفایی صنعت تولید مفتول مسوار، مفتول سفید (اسیدشوی) و مفتول سیاه و صنایع وابسته داشته باشد.

از جمله کاربردهای دیگر این محصول در صنایع دکوراسیون های داخلی و خارجی آرماتور بندی ،قالب سازی در صنعت ساختمان ساخت، قفسه و حصار کشی کاربرد ویژه ای دارد .&#;سیم مفتول گالوانیزه گرم و سرد کاربرد این متریال در اتصال مواد ساختمانی می باشد چرا که بسیار محکم و مقاوم می باشد.

کارخانجات کشش مفتول در زمره صنایع نهایی و پایین دستی صنعت فولاد قرار می گیرند. کششی که در هنگام تولید مفتول کشش صورت می گیرد هیچ گونه تغییری در درصد عناصر شیمیایی آلیاژ مفتول ایجاد نمی نماید. اما تغییرات در خواص مکانیکی و فیزیکی ایجاد می گردد. عمده ترین تغییرات ایجاد شده در مفتول در هنگام عملیات کشش مفتول به شرح زیر است.:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه