گریتینگ در فیروزکوه ( مشاوره و اجرا )

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.


راه پله فرار ساختمان های مسکونی و کف پله فلزی اسپیرال یا رفت و برگشتی، حفاظ پنجره، حصار و نرده، آشغالگیر یا ترشر، زیرپایی، پل عابر پیاده، پل پارکینگ، گریتینگ گاتر و کانال، دریچه های منهول، پوشش جداول خیابان، دریچه بازشو و لولایی،  دور درخت و روی باغچه، زیباسازی و آب نما در میادین و پارک ها،  بیلبوردهای تبلیغاتی و... از دیگر مصارف شهری گریتینگ هستند.

گریتینگها در ابعاد واندازه های مختلف به صورت فلزی با پوشش گالوانیزه گرم ویا به صورت فایبرگلاس (به صورت پنلی) ساخته می شوند. گریتینگهای فلزی رو در اشکال مختلف مربع،مستطیل،دایره ای و&#; می توان ساخت. اما به این شکل نیست که مثلا هر ابعادی را بتوان ساخت. طول وعرض گریتینگها می بایست مطابق است.اندارد و ابعاد شاپ شده توسط مشتری ساخت.

همچنین به طور اجمالی می توان موارد است.فاده آن در صنعت را به عناوین زیر گسترش داد: پوشش کف سازه های فلزی، راه پله ها و پاگردها،دور مخزن، کانال، دریچه، محل های بازرسی و تعمیرات، سکوهای نفتی و کلیه سیستم های انتقال و ذخیره سازی مواد، حفاظ، زیرپایی اپراتور و&#; می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه