پروفیل های فلزی در فیروزکوه ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.


پروفیل های U به عنوان purlin ، stringcourse  و نمای در ساختمانهای صنعتی با فولاد سنگین که در معرض بارهای بیش از حد قرار دارند و به عنوان ستون باربری، تیر و خرپا سقف در سازه های فولادی غیر صنعتی مانند سازه های فلزی سنج سبک، انبارها، آشیانه ها و انبارها است.فاده می شوند. به عنوان باربری یا عنصر کمکی در ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانهای فلزی کاربرد دارند.

این پروفیل به دلیل شکل سطح مقطع آن که شبیه حرف انگلیسی z  است، پروفیل z نامیده می‌شود. این مقطع فولادی به عنوان المان تقویت کننده در سقف‌ها، ستون‌ها، تیرک‌ها و ... است.فاده می‌شود. این پروفیل بیشتر در سازه‌های ویژه مثل انبارها، سوله‌ها، در ساختار خرپایی ترن هوایی و ... کاربرد دارد.

پروفیل تسمه یکی دیگر از انواع پروفیل‌های ساختمانی است.. این نوع پروفیل به طور معمول با عرضی کمتر از میلی متر ساخته شده و با علامت اختصاری PL نمایش داده می‌شود. بهتر است. بدانید، اعدادی که در نقشه‌های ساختمانی پس از علامت PL به کار می‌روند، نشان دهنده طول، عرض و ضخامت تسمه هستند. تسمه‌های فولادی علاوه بر ساختمان سازی در ساخت گاردریل و سازه‌های فلزی نیز کاربرد دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه