نورد فلزات در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.


بنابراین، به‌طورکلی زمانی که است.حکام و ویژگی‌های مکانیکی اهمیت دارند و ظاهر و دقت ابعادی قطعه چندان مهم نیست، قطعات نورد گرم‌شده به‌کار می‌روند. در مقابل، زمانی که زیبایی ظاهری و کیفیت سطحی مورد توجه است.، از محصولات نورد سرد است.فاده می‌شود.

نورد از انواع روش‌های شکل‌دهی فلزات است. و در دو نوع گرم و سرد انجام می‌گیرد که هر کدام از آن‌ها نحوه فرآیند متفاوتی دارند. کارخانه شاهین فلز سپاهان از مراکز بزرگ و معتبری‌ است. که خدمات نورد سرد را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان متخصص این مجموعه در ارتباط باشید.

نورد فلزات و فولاد، نه فقط برای دستیابی به سطح مقطع موردنظر، بلکه برای به دست آوردن خواص مطلوب فولاد و است.فاده آن در صنایع دیگر، انجام می شود. فرآیند نورد، به دو دسته نورد سرد و گرم تقسیم می شود که در هر کدام از این روش ها، عملیات متفاوتی صورت می گیرد. اگر می خواهید بدانید، نورد چیست و برای انجام انی فرآیند، چه مراحلی طی می شود؛ این مقاله را از دست ندهید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران