نورد فلزات در شهرک صنعتی چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


در محصولات این نورد، تغییر شکل بدون است.فاده از گرما صورت گرفته و عموما از تنش مکانیکی به جای گرما، برای تغییر ساختار فلز است.فاده می شود. پس از آن که محصولات به روش نورد گرم تولید شدند، وارد مرحله پردازش نورد سرد می شوند. به این صورت که پس از نورد گرم، فولاد تا دمای اتاق خنک می شود.

به طورکلی نحوه انجام نورد به این صورت بود که دو غلتک چدنی در میان یک چهارچوب چوبی قرار داده می‌شد و فرآیند نورد بر روی فلزاتی مانند قلع و سرب انجام می‌گرفت. رفته رفته در قرن‌های و میلادی، نورد گرم به مقدار بسیار بالایی شدت گرفت.

در نهایت نیز قطعه سرد شده و انقباض در آن اتفاق خواهد افتاد، البته لازم به ذکر است. که خنک شدن محصول موجب می شود تا نتوانیم شکل نهایی آن را به صورت دقیق اندازه گیری کنیم از این رو قطعات حاصل از نورد گرم در مواردی که دقیق بودن ابعاد حائز اهمیت است. کاربردی ندارد. محصولات حاصل از نورد گرم بیشتر به صورت میلگرد در عملیات جوشکاری، ساخت و ساز، ساخت ریل و تیرآهن مورد است.فاده قرار می گیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه