نورد فلزات در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


خرید انواع مقاطع فولادی و محصولات فلزی را می توانید از پردیس فولاد انجام دهید. پردیس فولاد با سابقه و تجربه طولانی مدت در زمینه عرضه آهن آلات و محصولات فولادی، یکی از بزرگ ترین مراکز فروش آهن در سطح کشور محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان پردیس فولاد، می توانید با شماره _ تماس بگیرید.

در این نورد غلتکی که در خارج وجود دارد کنترل سرعت کرده و نیرو را وارد می‌کند و در مقابل، غلتک درونی تنها گردش را انجام می‌دهد. به همین ترتیب از ضخامت کاسته می‌شود. در صنایعی همچون هواپیما سازی، لوله‌کشی‌ها، مخازن و غیره از نورد حلقه‌ای است.فاده می‌شود.

نورد یا Rolling فرآیندی است. که طی آن، سطح مقطع فلزات کاهش یافته و عملیاتی برای شکل دهی مقاطع فولادی روی آن ها انجام می شود. در واقع در فرآیند نورد، بدون اینکه در عرض ماده تغییری ایجاد شود، ضخامت آن کاهش یافته و طولش افزایش پیدا می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان