چاپ روی فلزات در بهارستان ( مشاوره و اجرا )

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


ورق‌های فلزی که طی عملیات چاپ با دستگاه‌های دیجیتال طرح می‌گیرند، باید فورا پس از عملیات چاپ وارد کوره شوند. البته این مرحله باید با دقت زیادی انجام گیرد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری گردد. ورق‌ها حتما باید به صورت جداگانه وارد عملیات خشک شدن شوند و لذا این کار به صورت تک تک انجام می‌شود.

هزینه چاپ مستقیم روی انواع فلز بستگی به جزئیات هر پروژه دارد ولی به صورت کلی تعرفه چاپ رنگ مترمربعی / تومان و هزینه چاپ رنگ مترمربعی / تومان می باشد. برای محاسبه هزینه چاپ روی فلز موارد مختلفی باید مورد بررسی قرار بگیرد.

مرکب است.فاده شده در چاپ روی ورق فلزی از نوع جوهر UV می باشد. که این قابلیت را دارد که همزمان با چاپ با تابش نور یووی کاملا خشک شود.  جوهر یووی تا دمای سانتی گراد را می تواند تحمل کنند. به همین جهت است. که مرکب در برابر حرارت از مقاومت خوبی برخوردار باشد. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان