تجهیزات بیسیم و رادیویی در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.


شبکه بی سیم محلی WLAN (مخفف Wireless Local Area Network – Wireless LAN) یک شبکه کامپیوتری محلی LAN است. که در آن ارتباط بین نودهای شبکه (اعضای شبکه) به صورت بدون سیم برقرار می‌گردد. در این سیستم‌های بی سیم سیگنال‌های رادیویی با گذر از هوا، آب و دور زدن موانع مختلف خود را از آنتن فرستند مبدا به آنتن گیرنده مقصد می‌رسانند و بدین وسیله یک ارتباط بیسیم یک طرفه، دو طرفه و یا چند طرفه ایجاد می‌شود.

در است.اندارد IEEE . از بین لایه‌های شبکه TCP/IP به دو لایه MAC و PHY پرداخته شده است.. لایه MAC که اختصار Media Access Control است. به رویه‌های دسترسی به رسانه شبکه (محیط بدون سیم در برابر محیط سیمی) و نحوه کنترل دسترسی به رسانه می‌پردازد و وظیفه اصلی آن بالا بردن بهره‌وری کانال ارتباطی با کمترین تصادم ارسال‌ها و بهترین زمانبندی دسترسی اعضای شبکه به رسانه یا مدیا یا کانال ارتباطی می‌باشد.

تا سال از سیستم‌های بدون سیم تنها برای ارتباطات و تبادل داده (از نوع آنالوگ یا دیجیتال) است.فاده می‌شد. اما در سال‌ها اخیر تجهیزاتی به بازار ارایه شده اند که از سیستم‌های Wireless برای انتقال انرژی برق است.فاده می‌کنند. در کاربردهای خانگی، از این تجهیزات با نام شارژر وایرلس یاد می‌شود. در حال حاضر از انواع شارژر بی سیم در منازل بیشتر برای شارژ کردن باتری تلفن‌های همراه به صورت مجاورتی است.فاده می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه