تجهیزات بیسیم و رادیویی در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..


شرکت مهندسی رویین سیستم تحت مجوز ICT و از فعالین در زمینه های تخصصی فناوری اطلاعات می باشد که با هدف نصب و راه اندازی پروژه های بزرگ مداربسته تحت شبکه ، مشاوره تخصصی و راه اندازی زیرساخت در عرصه فناوری اطلاعات ، ارتقا پشتیبانی سرویس ها و سخت افزارهای شبکه در است.ان خراسان پیشگام شد و هم اکنون نمایندگی مجموعه کاوش داده پردازان (KDT) را برعهده دارد

در شبکه بدون سیم Ad-Hoc هیچ نقطه دسترسی مرکزی وجود ندارد و نودهای شبکه می‌توانند به صورت زوج-زوج و یا به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر در ارتباط باشند. وضعیت ادهاک در دستگاه‌های Wireless با وضعیتی که یک دستگاه با هات اسپات خود امکان اتصال سایر دستگاه‌ها را فراهم می‌آورد متفاوت است.. هات اسپات تنها در شبکه‌های ساختارمند وجود دارد.

این  مودم های دارای سیستم هوشمند فشرده سازی اطلاعات (data_compression) است..با است.فاده از این قابلیت ، علاوه بر اینکه سرعت انتقال اطلاعات بی سیم افزایش یافته و زمان ارسال نیز کم میشود ، داده های فشرده موجود در امواج برای گیرنده های غیر مجاز کاملا بی معنی بوده و اطلاعات تا حدود زیادی محرمانه خواهد بود . البته این ترنسیور دارای سامانه مخصوص کدگذاری در فرستنده و کدگشایی در گیرنده نیز هست و اصطلاحا دو لایه امنیت دارد .تمام اطلاعات ورودی به رادیو وایرلس صنعتی قبل از ارسال کدگذاری میشوند. به گونه ای که فقط توسط همین مدل قابل کدگشایی خواهد بود .با است.فاده از سامانه (data_encryption) ، داده های شبکه صنعتی کاملا محرمانه بوده و ارتباط با سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، تنها از طریق همین مدل از رادیومودم ها میسر خواهد بود . بنابراین سایر تجهیزات غیرمجاز ، امکان دریافت و مشاهده این اطلاعات را نداشته و همچنین داده های قابل قبول جدیدی نیز نمی توانند ارسال کنند . به همین دلیل این شبکه صنعتی بی سیم غیر قابل نفوذ خواهد بود .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک